Covid-19

en gr de
+ -

Κράτηση online

Covid-19

Covid-19

Covid-19

Covid-19
\/

Covid-19

 

 

25.8.2020

Until this day, we had 0 cases of Covid and we really hope that this stays like this until the end of the season. We follow 100% all the safety measures  and the whole area of Chalkidiki yesterday had 0 new cases . 

Our hotel will be open until the 10.10.2020 and we are looking forward to meeting you 

 

Σας ενημερώνουμε πως το Ξενοδοχείο μας θα ανοίξει τις πόρτες του στις 26/06/2020 σύμφωνα με το τελευταίο ΦΕΚ με αριθμό 2081

Αγαπητοί πελάτες

Φέτος οι διακοπές στο αγαπημένο σας ξενοδοχείο θα είναι ελαφρώς διαφορετικές χωρίς όμως να αλλοιώνεται η συνολική εμπειρία. Εκτός από όλα τα απαραίτητα πρωτόκολλα που απαιτεί η Ελληνική Πολιτεία υπάρχει και ένα άτυπο πρωτόκολλο το οποίο οφείλει να συνάψει η επιχείρηση προκειμένου να είμαστε όλοι ασφαλείς. Το ξενοδοχείο Αμάρι σας ανακοινώνει πως για όλη τη διάρκεια της σαιζόν κανένας μη ένοικος ή μη σχετιζόμενος με το ξενοδοχείο δεν πρόκειται να εισέλθει. Σας διαβεβαιώνουμε πως μπορείτε να κάνετε τις διακοπές σας ασφαλείς, χωρίς συνωστισμό και με όλά τα απαραίτητα υγειονομικά πρωτόκολλα σε πλήρη εφαρμογή. Θα υπάρχει ειδικό πληροφοριακό υλικό στους χώρους του ξενοδοχείου το οποίο θα σας ενημερώνει αναλυτικά για τις εργασίες και τα μέτρα που έλαβαν χώρα πριν και κατά τη διάρκεια της λειτουργίας του ξενοδοχείου.

Με αίσθημα ευθύνης σας ανακοινώνουμε πως σε περίπτωση που υπάρξει ανάγκη απομόνωσης κάποιου πελάτη λόγω ύποπτων συμπτωμάτων ο πελάτης θα μπορεί να παραμείνει σε δωμάτιο του ξενοδοχείου ειδικό για αυτόν τον σκοπό.

Παρακάτω παραθέτουμε αναλυτικά ορισμένες από τις αλλαγές στη καθημερινή λειτουργία του ξενοδοχείου για τους πελάτες μας.

 

 

 Αλλαγές στη λειτουργία της πισίνας: 

 

 

  1. Η πισίνα σύμφωνα με τους κανονισμούς υγείας θα μπορεί να δεχτεί μέγιστο αριθμό ατόμων 40.

  2. Πριν τη χρήση της πισίνας οι πελάτες οφείλουν να κάνουν ντους στη κοινόχρηστη ντουζιέρα ή στο δωμάτιο τους.

  3. Κανένας μη ένοικος του ξενοδοχείου δεν θα χρησιμοποιήσει την πισίνα ή τις ξαπλώστρες.

  4. Οι ξαπλώστρες θα βρίσκονται στην ενδεδειγμένη απόσταση των δύο μέτρων και δεν θα μετακινούνται.

  5. Οι ξαπλώστρες θα απολυμαίνονται τακτικά από το προσωπικό του ξενοδοχείου και θα παρέχονται μέσα απολύμανσης για όποιον πελάτη το επιθυμεί.

 

Αξίζει να σημειωθεί πως σύμφωνα με τους ειδικούς ο ιός δεν επιβιώνει στον ήλιο και στις δυνατές θερμοκρασίες της εποχής παρά μόνο για λίγα λεπτά. Ο μοναδικός πρακτικός κίνδυνος ενδεχόμενης μετάβασης είναι στη πολύ στενή επαφή των ανθρώπων στο νερό. Σε συνδυασμό με την τήρηση του παραπάνω πρωτοκόλλου η κολύμπηση στη πίσινα θα είναι ασφαλής για τους πελάτες μας.

 

 

Αλλαγές στην καθαριότητα του δωματίου:

 

 

  1. Οι πελάτες οφείλουν να ολοκληρώνουν το check out μέχρι τις 10:00.

  2. Οι πελάτες θα κάνουν check in στο δωμάτιο στις 15:00.

  3. Late check out είναι εφικτό μόνο σε περίπτωση που το δωμάτιο μένει άδειο για το υπόλοιπο της ημέρας.

  4. Ο καθαρισμός του δωματίου προς παράδοση περιλαμβάνει καθάρισμα με ατμό για τα έπιπλα, απολύμανση με απολυμαντικά με βάση τη χλωρίνη για τα πατώματα και ειδική μέριμνα για πόμολα και επιφάνειες συχνής χρήσης.

  5. Το everyday cleaning καταργείται σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις. Αν κάποιος πελάτης χρειαστεί κάτι όμως ασφαλώς θα του παρέχεται με τον ενδεδειγμένο από τους ειδικούς τρόπο.

  6. Η αλλαγή κλινοσκεπασμάτων κάθε 3-4 μέρες παραμένει εκτός αν ο πελάτης δεν το επιθυμεί. Δίνεται επίσης η δυνατότητα στον πελάτη να προβεί ο ίδιος σε αλλαγή εφόσον δεν επιθυμεί αυτό να γίνει από τις καμαριέρες.

  7. Η διαλογή των χρησιμοποιημένων κλινοσκεπασμάτων θα γίνεται με ειδικούς σάκους σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις.

  8. Κάθε δωμάτιο από την αρχή της άφιξης ως την αναχώρηση θα εξυπηρετείται από συγκεκριμένο ζεύγος καμαριέρων.

     

     

        Αλλαγές στην λειτουργία του μπαρ και του εστιατορίου:

 

 

  1. Τοποθετούνται σε εμφανή σημεία μέσα ατομικής απολύμανσης των οποίων η χρήση είναι υποχρεωτική από όλους τους πελάτες που προσέρχονται.

  2. Το προσωπικό κατά τις ώρες του φαγητού θα χρησιμοποιεί όλα τα απαραίτητα μέσα αυτοπροστασίας (Γάντια,μάσκες)

  3. Το πρωινό και το απογευματινό χωρίζονται σε δύο χρονικές ζώνες ώστε να διαμοιραστεί η προσέλευση και να διασφαλιστεί η αποφυγή συγχρωτισμού.

  4. Το σερβίρισμα στον μπουφέ  θα γίνεται από το προσωπικό του ξενοδοχείου.

  5. Το προσωπικό δεν θα έρχεται σε επαφή με το τραπέζι των πελατών σε όλη τη διάρκεια του γεύματος.

 

 

All rights reserved www.hotelamari.gr 2016 | Created by FOCUSGREECE